Program za roditelje "Rastimo zajedno"

U našem vrtiću realiziramo program za roditelje "Rastimo zajedno". Ovaj program je proizašao iz Unicefovog Projekta "Prve tri su najvažnije" kao podrška roditeljima najmlađe djece i verificiran je od strane Ministarstva obrazovanja, kulture i športa. Program je namijenjen roditeljima djece do 4. godine života.
Radionice provodi educirani voditelj ustanove - pedagog Željka Horvatić

Što se radi na Radionicama za roditelje "RASTIMO ZAJEDNO"?
  • kroz predavanja i vježbe stječu se znanja i vještine za bolji odnos s djetetom;
  • kroz razgovor se izmjenjuju iskustva o rješavanju problema s djetetom;
  • kroz druženje se postaje sigurniji, jači, samopouzdaniji.
Imate li takvih ili sličnih dilema i želja – pozivamo vas da se pridružite našoj grupi "RASTIMO ZAJEDNO" u kojoj ćemo učiti i rasti zajedno s našom djecom.
Svaki roditelj na radionicama dobiva mapu s pisanim prilozima i stručnim tekstovima, a po završetku radionica roditelji se mogu družiti u Klubu roditelja „Rastimo zajedno“ .
Radionice su besplatne!
Broj polaznika je ograničen! (radi kvalitetnijeg rada)
Potrebno je malo volje i vremena, a ostalo prepustite nama...

Neke od tema radionica su:
1. RODITELJI 21. STOLJEĆA (novi zahtjevi roditeljstva)
2. RODITELJSTVO U NAJBOLJEM INTERESU DJETETA (što nam je najvažnije u dobrom roditeljstvu)
3. RODITELJSKI CILJEVI (kratkoročni i dugoročni ciljevi)
4. SVA NAŠA DJECA I KAKO IH VOLIMO (emocionalni razvoj i potrebe djece)
5. SLUŠANJE KAO VJEŠTINA RODITELJSTVA (kako aktivno slušati i prihvatiti drugu osobu)
6. POSTAVLJANJE GRANICA (kako pozitivno disciplinirati dijete i preuzeti vodstvo u odgoju)...

Završili smo 2. ciklus radionica za roditelje  „Rastimo zajedno“  u prosincu 2018.
IZJAVE RODITELJA NAKON RADIONICA:
ŠTO SMATRATE NAJKORISNIJIM DOBITKOM ZA SEBE?
  • Shvatila sam da svi imamo slične probleme, a vi ste nas naučili novim vještinama pomoću kojih se svaki problem može brže i lakše rješiti.
  • Najkorisniji dobitak je za mene je da shvaćam kako treba više promatrati iz dječje perspektive i aktivno slušati.
  • Naučila sam promisliti prije reakcije prema djetetu. Razmišljam o svojim postupcima i pogreškama koje učinim.
  • Dobio sam uvid u spoznaju o temeljnim mehanizimima odgoja djeteta, razumijevanje što, kako i zašto u različitim fazama razvoja.
  • Sigurnija sam i samosvjesnija kao roditelj, više vjerujem vlastitim odlukama.
  • Osvijestila sam da dijete ne radi nešto „meni“ - nego jednostavno je nezrelo, ne zna što i kako treba.
  • Bolje razumijem potrebe djeteta i shvatila kako je u redu neke stvari ne znati kao roditelj.
ŠTO ĆETE OD NAUČENOG PRIMJENJIVATI U SVOM ŽIVOTU?
  • Trudit ću se uzeti u obzir sve i primjenjivati kako bi mi naučeno postalo obrazac ponašanja.
  • Drugačije pristupiti djetetovim „kriznim“ situacijama, drugačijim rječima…
  • Aktivno slušanje, ja-poruke, dosljednost i pravila.
  • Sigurno ja-poruke i povratne informacije koje dajemo djetetu, ako i sve drugo što smo naučili.
  • Provoditi više kvalitetnog vremena s djetetom i pokušati ga naučiti da razgovara sa mnom o svemu što ga muči.
  • Poticanje autonomije i samostalnosti, dijalozi i ja-poruke, ako i aktivno slušanje djeteta.
  • Nastojat ću sve primjenjivati, ali treba još puno rada na sebi kako bi mi sve što smo čuli ušlo u rutinu primjenjivanja.
           UKOLIKO SE ŽELITE UKLJUČITI NOVIM GRUPAMA JAVITE SE PEDAGOGU VRTIĆA!
                                     dv.iskrica.pedagog@metromail.hr


Ispiši stranicu